A ZARA után úgy tűnik itt az ideje a másik spanyol márkáról, a MANGO-ról is hírt adnunk, ugyanis náluk sem tétlenkednek a cégvezetők. Legutóbbi jele ennek épp a 2011 F/W kollekció bemutatója volt, amelyet első alkalommal nem az anyaországban, hanem a divat fővárosában, Párizsban tartottak.
A május végén tartott bemutató helyszíne is igazán extravagánsra sikerült, a Pompidou Központ adott otthont a shownak, amelyre 400 vendéget hívtak meg a szervezők. A kifutó egy tükörlapokkal lerakott hosszú folyosó volt, amelyre mozgólépcsőkön keresztül érkeztek a modellek. A falak fényes tükröződése különleges, futurisztikus hatást kölcsönzött a kifutónak. Érdemes megnéznetek a lenti kisfilmet is, amely a vendégek érkezésétől a bemutatón keresztül a záró partiig igyekszik bemutatni az eseményt.
A ruhák mindenesetre igazán divatosak voltak, némi '70-es évek beütéssel. Elsősorban jól kombinálható és a hétköznapokban is hordható színeket választottak: feketét, fehéret, vöröset és tengerészkéket. Klasszikus szabásvonalak jellemzik a ruhákat, amelyeken pont a megfelelő mértékben vannak különböző rátétek, díszítések, fodrok ahhoz, hogy egy kis egyediséget kölcsönözzenek viselőjük számára. Az anyagok néhol enyhén csillogóak, máshol fémes színűek, így aki szereti feldobni az öltözködését néhány figyelemfelkeltő de nem meghökkentő darabbal, itt megtalálhatja a számítását. (Nézzétek meg a kis feketéket is, nagyon szuper darabok, egyet már én is kinéztem közülük.)
A modellek bevonulása előtt mutatták be a MANGO legújabb reklámját, amelyet a divatfotós Terry Richardson rendezett és amelynek főszereplője nem más, mint Kate Moss volt.
The Great Escape from Terry Richardson on Vimeo.
A márka vezérigazgatója, Enric Casi szerint a divatbemutató látványos megnyilvánulása volt a MANGO folyamatos piaci terjeszkedésének. Kate Moss megnyerése pedig további segítséget tud nyújtani abban, hogy a márka iránti nemzetközi érdeklődés egyre nagyobb legyen. A modell azonban nem lép a híres elődök, Penélope Cruz és Scarlett Johansson nyomdokaiba, az őszi kollekció reklámarca ugyanis a brazil modell, Isabeli Fontana lesz.
A cég terjeszkedési stratégiája úgy tűnik sikeres, még ebben az évben világszerte több, mint 500 új üzletet kívánnak nyitni, miközben a figyelem középpontjába a kínai és orosz piacokat helyezik.
Forrás: http://www.nytimes.com