Friss topikok

HTML

Kis Fekete

A kis fekete ruha minden korban megújulva, kissé megváltoztatva, de megmutatja magát. Közös jellemezői azonban minden korszakában megmaradnak. Használatával egy nő megjelenése stílusos, elegáns, kifinomult és minden alkalommal tökéletes. Ezeket az értékeket szeretnénk ezzel a bloggal mi is közvetíteni néha könnyedebb néha komolyabb témákat körüljárva. kisfeketeruha@gmail.com

Címkék

2012 (66) alexander mcqueen (11) chanel (10) cipő (12) design (21) divat (155) ékszer (19) fashion week (17) fogyasztók (12) gazdaság (10) h&m (18) kiegészítő (60) kis fekete (21) lanvin (10) luxus (14) mango (10) márka (49) new york (20) ősz tél (11) táska (21) tavasz (20) tavasz nyár (23) zara (15) Címkefelhő

Az új trend: mozgó designer trafikok

sassygirl 2010.09.17. 20:00

Néhány neves divattervező meglepő értékesítési és kapcsolatteremtési módszereket választ magának mostanság. Cynthia Rowley nemrég egy átalakított DHL szállítóautót indított útjának, amely úton-útfélen árulja kollekciójának darabjait (ruhákat, cipőket, táskákat és más kiegészítőket). A célja ezzel nem más, minthogy közelebb kerüljön az emberekhez, hogy a megszokott és unalmassá váló áruházi vásárlások, valamint a személytelen webshopok helyett egy meglepő, fiatalos és közvetlen eladási módszerrel csábítsa el az érdeklődőket.

Úgy tűnik tehát, hogy a fagyis kocsik és a külföldön megszokott tejes autók mellett felsorakoznak a divatházak furgonjai is. Hasonló tettet hajtott végre nemrég a Skechers is, ami az államokban egy 20 városból álló, három hónapos útra indult egy átalakított, feldíszített busszal.
A Sanrio cég, Hello Kitty 50. születésnapja alkalmából szintén útjára indított egy autót, ami San Francisco és Miami között árulja a különböző fesztiválokon, városi rendezvényeken, vagy csak úgy az útba eső településeken a limitált kiadású cicás termékeket. Mindez  egy nagyszabású szülinapi eseménysorozat részeként működik.
Rowley furgonja először csak néhány zártkörű rendezvényen jelent meg, majd 2009. októberében indult országjáró körútjára, először csak mindenből 1-1 darabot szállítva. Az autó egyébként tartalmaz mindent, amit egy mozgó mini butiktól elvárnánk: ablakot vágtak az egyik oldalára, fa padlóval borították a belsejét, próbafülkét helyeztek el benne, kidekorálták a falakat és még egy zenelejátszó is került bele.
Szakértők szerint nagy sikere lehet az ilyen értékesítési módszereknek, már csak azért is, mivel az emberek a válság miatt jobban meggondolják, hányszor vásárolnak és mennyit költenek. Ezt a visszafogott költekezést tudja talán megtörni és felkavarni egy ilyen új lehetőség, amelynek fizikai közelsége vásárlásra ösztönözheti az embereket.
Rowley egyébként egy adományozással is összekötötte ezt a eladási formát, a bevételek 20%-át a Pablove Alapítványnak adja, rákkutatás céljára. A nemes ügy pedig a vásárlói visszajelzések szerint sikeres, sokan nagyra értékelik, ha ily módon adományozhatnak.
Azért arra kíváncsi lennék, hogy nálunk például Zoób Kati mikor árulná hasonló módon egy minibuszban kollekciójának a darabjait, mondjuk egy Győr-Debrecen útvonalon. Persze azt a szakértők amerikában is elismerik, ez a fajta értékesítési mód nem minden márkához illik. Hmm.. akkor talán valamelyik fiatal divattervezőnk? Mondjuk a USE vagy Nanushka?
 
Forrás: www.latimes.com

 

Címkék: amerika divat cynthia rowley

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisfekete.blog.hu/api/trackback/id/tr812301775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...