Friss topikok

HTML

Kis Fekete

A kis fekete ruha minden korban megújulva, kissé megváltoztatva, de megmutatja magát. Közös jellemezői azonban minden korszakában megmaradnak. Használatával egy nő megjelenése stílusos, elegáns, kifinomult és minden alkalommal tökéletes. Ezeket az értékeket szeretnénk ezzel a bloggal mi is közvetíteni néha könnyedebb néha komolyabb témákat körüljárva. kisfeketeruha@gmail.com

Címkék

2012 (66) alexander mcqueen (11) chanel (10) cipő (12) design (21) divat (155) ékszer (19) fashion week (17) fogyasztók (12) gazdaság (10) h&m (18) kiegészítő (60) kis fekete (21) lanvin (10) luxus (14) mango (10) márka (49) new york (20) ősz tél (11) táska (21) tavasz (20) tavasz nyár (23) zara (15) Címkefelhő

A Facebook és a Boomerek

sassygirl 2010.09.08. 20:00

2010. április-május folyamán a Pew Internet & American Life Project által elvégzett felmérés szerint az amerikai lakosság körében egy év alatt 22%-ról 42%-ra emelkedett az 50 év felettiek közösségi oldal látogatási aránya. Bár ez a korosztály továbbra is elsősorban e-mail segítségével tartja napi szinten a kapcsolatot ismerőseivel az interneten, sok felhasználó kapcsolódott különböző közösségi oldalakhoz, hogy megkönnyítsék a napi kommunikációt.

Míg 2009-ben az 50-64 év közöttiek 25%-a használta például a Facebookot vagy a LinkedIn oldalakat, 2010-ben már 47%-uk adta ezt a választ. Ugyanígy a 65 évnél idősebbek körében ez az érték egy év alatt 13%-ról 26%-ra emelkedett. Persze a legnagyobb arányban továbbra is a fiatalok (18-29 évesek) használják a közösségi oldalakat (86%-uk nyilatkozott úgy, hogy valamelyik oldal tagja), figyelemreméltó változásnak számít, hogy az elmúlt évben az 50 évnél idősebbek körében több, mint 88%-os volt a növekedés, szemben a 18-29 éves korosztály 13%-ával.

A Twitteren és más hasonló szolgáltatást nyújtó oldalakon szintén emelkedett az idősebb korosztály felhasználóinak száma, a 2009-es év 5%-áról idén 11%-ra emelkedett az 50-64 évesek körében ez az érték.

A "hagyományos" e-mailezés mellett az 1946-1964 között született generáció tagjai hírolvasásra is előszeretettel használják az internetet, 76%-uk nyilatkozott így.

És hogy mi a helyzet a magyar Boomerekkel? A rabbitblog.hu-n megjelent IAB Europe MCDC kutatásának hazai eredményei szerint itthon is a fiatal korosztály tagjai használják legnagyobb arányban a közösségi oldalakat, és minél idősebb korcsoportot vizsgálunk, annál kisebb lesz ez az arány - egészen a Boomerekig. Az ő körükben a rendszeres közösségi oldal használat kb. kétszer olyan magas, mint a 35-54 éveseknél.

Képek forrása: google.com

Forrás: www.pewinternet.org, www.rabbitblog.hu

 

 

Címkék: kutatás internet fogyasztók idősebb korosztály

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisfekete.blog.hu/api/trackback/id/tr262273395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...