Valahogy nekem tetszenek a Marks&Spencer reklámjai, pedig nem is tartozom a célcsoportjukba (legalábbis a szereplőket nézve nem gondolnám..). Mégis, a héten bemutatott két új kisfilmben ismét olyan kedves, már-már szirupos hangulatot teremtettek, ahová szívesen elképzeli magát az ember.
Az új kampányukban két kiemelkedő eseményt is igyekeznek egyébként meglovagolni. A 2012-es londoni Olimpiai Játékokra építve a márka arcai, Myleene Klass és Dannii Minogue, igazi hétvégi családi "kinn a szabadban" idill keretében tűnnek fel: tojásegyensúlyozó futóverseny, vidám arcok, nevetgélés. A spot aláfestő zenéjét pedig nem más, mint Gary Barlow Here comes the Sun feldolgozása szolgáltatja.
Az angol királynő trónra lépésének 60. évfordulója (gyémánt jubileuma) szintén inspirációt adott a M&S-nek. A reklámban Twiggy - a divatos angol nagyik ikonjaként - ad kerti partit hamisíthatatlan angol stílusban, tele pici brit zászlókkal, kedves "lopott pillanatokkal".
Most, hogy a hétvégi fűben tojásokat keresgélős húsvét elúszni látszik (már-már szó szerint), részemről indulhatunk Angliába! A Nap talán tényleg oda ment.