A legújabb híresztelések szerint a svéd fast fashion márka újabb szeletkét szeretne harapni a divatipar tortájából és saját luxus márkát kíván indítani. Úgy tűnik a cég vezetősége a sok kapszulakollekciótól - amelyeket neves divatházakkal vagy divattervezőkkel készített - annyira fellelkesedett, hogy immár saját maga is összeállítsa felső kategóriás kollekcióját.
A bennfentes információkat a H&M-nél nem cáfolták meg, igaz nem is erősítették meg, az azonban a hír megalapozottságát növeli, hogy Behnaz Aram tervezőnőt még múlt év augusztusában nyerte meg magának a Hennes & Mauritz, hogy a COS, Monki, Weekday és a Cheap Monday márkái számára dolgozzon. A Whyred svéd márkától elhódított ruhatervező lesz állítólag a kiválasztott a nemes feladatra.
Én azért nagyon kíváncsi vagyok rá, milyen minőségű darabokat fognak árulni, ráadásul hogyan fogják bevezetni a piacra? És valóban el fogják fogadni a vásárlók és a szakma is ezt a lépést? Hiteles lehet egyáltalán egy luxusmárka, ami egy olyan céghez tartozik, amelyet fast fashion márkái tettek világszerte sikeressé? Nem csak a divattervezőnek fogja ez feladni a leckét..