Nem elírás a cím, ugyanis a Swarovski jóvoltából most már nem csak ruháink, kiegészítőink és ékszereink csilloghatnak a finom csiszolású üvegszemektől, hanem a márka által piacra dobott parfümöt is magunkra fújhatjuk. Egyébként íme valami, amit mi magyarok előbb érhetünk el, mint az Új Világ lakói - a parfümöt és a kollekció további darabjait ugyanis csak most fogják az európai után az amerikai piacra is bevezetni.
A márka kreatív igazgatója, Nadja Swarovski így nyilatkozott a parfümmel kapcsolatosan: "Az ékszerek egy nő számára a legjelentősebb önkifejezési eszközök, egy illat pedig olyan, mint egy láthatatlan ékszer a számukra." A parfüm megalkotásában az osztrák ékszermárka a Clarins Csoporttal dolgozott össze, így született meg az AURA.
A parfüm már itthon is kapható, egy 30ml-es üvegcse ára 15ezer forint körül mozog. Összetevői között szerepel a rózsa, a licsi, a tubarózsa, a pink bors, az ámbra, a benzoin és a mósusz is.
Az illat finomsága mellett nem feledkezhetünk meg az üveg formavilágáról sem, a fémes henger alakú, bemetszéses üveg a kicsi kalapszerű kristállyal a tetején egyszerre nőies és letisztult formavilágú.
Azok számára, akiknek a parfüm már elnyerte tetszését, a márka más lehetőségeket is kínál, ugyanis a kollekcióban kapható valódi Swarovski kristályport tartalmazó testápoló krém és tej, tusfürdő és dezodor is - sajnos a márka weboldala szerint hazai üzletekben még mindig nem kaphatóak.
A csillogó habot a tortán pedig a make up ékszerek jelentik, amelyek nem mások, mint apró krisztályokkal kirakott fém tégelyek, bennük finom rózsaszín és áttetsző szájfénnyel, csillám wax-szal.
A Swarovski érszerei és kristályai iránt úgy tűnik a lelkesedés nem csökken, amit a szépségápolási piacra történő belépés mellett az is jól mutat, hogy a kifutókon is egyre másra tűnnek fel díszítőelemként. Így volt ez Jason Wu, a Rodarte, Mary Katrantzou, a Giles, az Erdem és Anthony Vaccarello bemutatóján is.