Idén tavasszal az utcai viseletben több márka is a természetességet hangsúlyozza. Míg az épp mostanában Milánóban, Londonban, New Yorkban zajló divatbemutatókon a tervezők nem titkolt célja az elkápráztatás vagy a megbotránkoztatás, vannak olyan márkák is, akik a természet közeli megjelenésre helyezik a hangsúlyt mind az Egyesült Államokban, mind Európában.
Míg a Michael Kors márka tavaszi kampányképein a modellek egy szafarin vesznek részt és Afrika vadonját járják be, addig a német tulajdonú S.Oliver márka új illatának tavaszi kampány fotóin inkább a Colorado folyó partján érezhetjük magunkat a képekből áradó western hangulat miatt, mintha csak a Grand Canyon környékén sétálnánk.
Az S.Oliver márka a természetes megjelenés fokozására hozta létre új illat márkáját, és, hogy senki ne maradjon ki a jóból, a parfüm férfiak és nők számára is elérhető lesz a boltokban.
Plusz infó a kíváncsiaknak, az S.Oliver Original női illatának összetevői és jellemzői: Az s.Oliver Orginal Women egy természetes, gyümölcsös, friss illatkompozíció, amelyet a zamatos alma, barack és bergamot jellemez a fejjegyekben. A szívjegyben lévő rózsa és liliom az örök nőiességet hozza elő, majd az alapjegy összetevőinek (vaníliának, ámbrának, és fehér cédrusfának) a melegsége és könnyedsége hozza elő az illat elegáns érzékiséget a legellenállhatatlanabb módon.
Forrás: http://www.fashionologie.com és sajtóanyag