A szexi fehérneműiről ismert Agent Provocateur vezetőinek az elmúlt években hozott döntései úgy tűnik beértek, a friss hírek szerint ugyanis kimagaslóan jó évet fognak zárni.
A fehérnemű lánc várható profitja megháromszorozódott az elmúlt piaci évben; 2011 márciusáig nézve az adók és egyéb járulékok levonása nélküli bevétel 3,3 millió font volt, háromszorosa az előző, hasonló periódus értékének (1,2 millió fontnak).
Vivienne Westwood fia, Joseph Corré és annak felesége, Serena Rees által 1994-ben alapított márkában a pár válását követően 2007-ben a 3i befektetési társaság többségi tulajdont szerzett 60 millió fontért. 2009-2010-ben Kim Winser vezetése alatt (aki korábban többek között a Marks and Spencer igazgatója is volt) a márkát újrapozicionálták, és már mint valódi luxusmárka igyekezett terjeszkedni a tengerentúli piacokon is.
Üzleteket nyitottak többek között New Yorkban, Los Angelesben, Prágában, Szöulban és Barbadoson is.
A múlt év végén nyílt meg moszkvai és bejrúti butikjuk, amelyeket hamarosan Miamiban, Rómában, Amszterdamban és Madridban fognak újabbak követni.
Sajnos magyarországi üzletnyitásról még nincs hír, így a hozzánk legközelebbi üzlet továbbra is a Bécsben található lesz.
Az eladások 8%-kos emelkedését segítette, hogy megújították a márka weboldalát, valamint elérhetővé tették a kollekció egyes darabjait a Net-a-Porter webshopban is.
Az eddigi pénzügyi adatok erre az évre nézve is szép reménnyel kecsegtetnek, az április-augusztus közötti időszakot nézve azoknál az üzleteknél, amelyeket legalább egy éve megnyitottak, az eladások 11%-kal emelkedtek, míg az online értékesítés 58%-kal nőtt az előző év hasonló periódusához képest.
A száraz tények után pedig lássuk, melyek azok az erotikus, sokszor túlfűtött darabok, amelyekkel az őszi-téli szezonban szeretnék megörvendeztetni vásárlóközönségüket.
Forrás:www.ft.com