Friss topikok

HTML

Kis Fekete

A kis fekete ruha minden korban megújulva, kissé megváltoztatva, de megmutatja magát. Közös jellemezői azonban minden korszakában megmaradnak. Használatával egy nő megjelenése stílusos, elegáns, kifinomult és minden alkalommal tökéletes. Ezeket az értékeket szeretnénk ezzel a bloggal mi is közvetíteni néha könnyedebb néha komolyabb témákat körüljárva. kisfeketeruha@gmail.com

Címkék

2012 (66) alexander mcqueen (11) chanel (10) cipő (12) design (21) divat (155) ékszer (19) fashion week (17) fogyasztók (12) gazdaság (10) h&m (18) kiegészítő (60) kis fekete (21) lanvin (10) luxus (14) mango (10) márka (49) new york (20) ősz tél (11) táska (21) tavasz (20) tavasz nyár (23) zara (15) Címkefelhő

A divatmarketing új jelszava: vizsgáld a vásárlási lázban égőket!

Little Black 2011.10.06. 08:45

Manapság a fiatal, 20-as éveikben járó amerikai lányok körében különös hobbi hódit. Bevásárló túráik után (ahol nem kenyeret és tejet vesznek...) nem csak otthon próbálgatják a tükör előtt új szerzeményeiket, hanem azt egyszerre a világnak is meg akarják mutatni. Így feltöltik a YouTube-ra erről szóló videóikat.

A népszerűbb posztolók egy-egy ilyen videóját több százezren nézik meg, az sem ritka, hogy egy-egy lánynak 500 ezer - 1 millió követője van a videó gyűjtő portálon keresztül.

 

Sokaknak ez szinte hihetetlen lehet, hiszen kit érdekel az, hogy egy átlagos amerikai tinédzser mit shoppingolt a zsebpénzéből és azt, hogyan kommentálja egy videóban. De mint az a fenti számokból is látható elég nagy tömegeket lehet ilyen módon megmozgatni. A videók főként sminkelési és öltözködési tanácsokat adnak, aminek következtében akár személyi stylistként is felfogható ez az online jelenlét.

A jelenségre természetesen a marketingesek is felfigyeltek. Hiszen ezeknek a lányoknak a segítségével óriási tömegekhez érhetnek el, akikről mindenféle statisztikai mérések elvégzése nélkül is bizton állítható, hogy a célcsoportjukba tartoznak. Természetesen a videó csatornára feliratkozottak véleményt is alkotnak az ott megjelentekről, így a cégek a segítségükkel akár le is tesztelhetik legújabb ötleteik részleteit egy a fókusz csoportos interjúban megvalósíthatónál sokkal nagyobb létszámú, a vloggerek iránt elkötelezett, emberek segítségével.

A divat vloggerek marketing kampányokba építésének ma már az egyik legegyszerűbb eleme, hogy ingyen termékeket küldenek a tartalom készítőknek a cégek, sőt sokszor már maguk nevelnek ki egy-egy korosztály számára sztárokat. Ez történt a JC Penney esetében is. Az Egyesült Államokban elterjedt kiskereskedelmi lánc egy versenyt írt ki a nyáron, amelyben arra biztatta vásárlóit, hogy készítsenek termékeikről rövid videókat. A játék nyertese egy New York-i utazást nyerhetett. A cég marketing vezetője szerint ezen megoldások segítségével "ma már a vásárlók az új kereskedők"

Persze ez is lehet, hogy csak egy korunk múló szeszélyei közül, amin unokáink már csak nevetni fognak.

Forrás: www.ft.com 

Címkék: marketing blogger vásárlás youtube divat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisfekete.blog.hu/api/trackback/id/tr543276528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...