Az új Diet Coke termékre a Coca Cola egy új reklámkampánnyal jelent meg, amelynek szereplői három női baba. Az egész kampány a divattal van összekötetésben. A következő viedóban a három főszereplő elindul, hogy megtalálják a tökéletes kézitáskát, azonban amikor ez a tervük meghiúsul, úgy döntenek, hogy kreálnak maguknak egyet.
A reklámfilmje után kutattva azt kell mondjam, hogy a Diet Coke által megalkotott babák szinte elárasztották a netet, újabbb és újabb sztorikkal. A következő kisfilmnek a története hasonló az előzőhöz, azonban itt egy cipő lesz a főszereplő.
A TV hirdetés velejárója egy teljes kampány, amely magában foglalja a következőket: egy digitális divat csatornát a Yahoo weboldalon, limitált kiadású üvegeket (megalkotója Karl Lagerfeld), és outdoor poster kampányt, amelynek fotóit szintén a dizájner készített. A kampány üzenete, hogy a divatot könnyedebben érjük el. A TV reklámfilmet pedig a Mother készítette.
A kampány legérdekesebb, és újdonságnak számító eleme a Yahoo-n lévő lehetőség, a „Style it light”, amely a napi divattal kapcsolatos elemeket, híreket, és videókat tartalmaz a Diet Coke támogatásával. Ami interaktív jellegét adja, az hogy a felhasználók profil beállításaiban lévő érdeklődéseket próbálja meg figyelembe venni.