Friss topikok

HTML

Kis Fekete

A kis fekete ruha minden korban megújulva, kissé megváltoztatva, de megmutatja magát. Közös jellemezői azonban minden korszakában megmaradnak. Használatával egy nő megjelenése stílusos, elegáns, kifinomult és minden alkalommal tökéletes. Ezeket az értékeket szeretnénk ezzel a bloggal mi is közvetíteni néha könnyedebb néha komolyabb témákat körüljárva. kisfeketeruha@gmail.com

Címkék

2012 (66) alexander mcqueen (11) chanel (10) cipő (12) design (21) divat (155) ékszer (19) fashion week (17) fogyasztók (12) gazdaság (10) h&m (18) kiegészítő (60) kis fekete (21) lanvin (10) luxus (14) mango (10) márka (49) new york (20) ősz tél (11) táska (21) tavasz (20) tavasz nyár (23) zara (15) Címkefelhő

Szépségápolási piac változásai

chic(k) 2011.06.04. 08:16

A brit fogyasztókat vizsgálták egy tanulmány során, ahol a szépségipari cikkek fogyasztásáról és azok trendjeiről próbáltak meg még többet megtudni.

Egy átlagos család a prémium szépségipari termékekért, mint például az arcápoló szerekért, egyéb kozmetikai termékekért és parfümökért évről évre 11%-kal többet költ (Economics and Business Research adatai alapján).
 
Az emberek hajlandóak a minőségbe fektetni. A szépségben rejlő presztízs nem egyenlő a magas árral rendelkező termékekkel, mert fontos szerepet kap a márka mögött lévő alapvető örökség, mint például Dior esetében. A kétszámjegyű növekedés a gazdaságban a 2011-es év első negyedévében egy kisebb 0,5%-os növekedést produkált, Nanchalos szerint a növekedés lassul.
Viszont a tömeg piacra kerülő márkák esetében, mint például a Rimmel, ahol egy erős növekedés mutatható ki az elmúlt években, a trend stagnálni látszik. A fogyasztók sokkal óvatosabban kezelik az impulzív vásárlásaikat.
 
Azonban vannak termékek, amelyek érzéketlenek a különböző piaci hatásokra, ilyen például a körömlakk, amely a tavalyi évben 12%-os növekedést ért el. A körömlakk egy olcsó vásárlásnak fogható fel, és a fogyasztók szívesen vásárolnak a trendi ruhájuk mellé egy színben hozzáillő körömlakkot.
 
A britek tisztálkodási, szépségápolási szokásaik változásai a kozmetikai szektorra is hatással vannak. A professzionális szalonok erős értékesítést értek el, annak ellenére is, hogy a Tesco belső szalonjai is megnyíltak, habár az eddigi növekedés picit visszaesett, de még nem kétségbeejtő. Valószínűleg mindez a különböző innovációknak köszönhetőek, amelyek kvázi kisebb kozmetikai műtéteket jelentek a szalonokban, mint például a lézeres kezelések. Érdemes egy új hóbortról is említést tenni, amely egy újszerű lábápolás, a Guffa hal pedikűr. Az ápolás során a vízben lévő lábakat kis halak „kezelik” és az elhalt bőrt szedik le, ezzel megújítva a lábbőrt. Ez az újdonság a szalonok látogatottságának a növekedését eredményezte.
 
Habár ezen belül is vannak olyan területek, ahol a szépségápolási cikkek területén lévő innovációk a szalonok működését veszélyeztethetik. A fodrászok látogatottsága csökkenőben az egyre jobb minőségű és esetleg otthon is könnyebben használható hajápolási termékek miatt. Például a festékek egyre hosszabb ideig tartják meg a színüket, ami ritkábbá teheti a fodrász szalonok látogatottságát. A hölgyek sokféle termék közül választhatnak, és akik némi kézügyességgel meg vannak áldva egy kis hajformáló habbal, festékkel a trendeket könnyedén és olcsóbban is tudják követni, mintha minden alkalommal a fodrászhoz rohannának.
A nők már nem olyan gyakran járnak fodrászhoz, mint korábban, ami nem azt jelenti, hogy nem törődnek a hajukkal, hanem a hajfestékek és egyéb ápolószerek növekedésének köszönhetően átalakultak a szokásaik.
 
Így elmondhatjuk, hogy az otthoni és a szalonokban lévő szépségápolási piac nagy versenyben áll, és ez egy erős promócióban gazdag kultúra kialakulásához vezetett.
 
A promóciók (mint például szépség kártyák, kuponok) fontos közreműködő elemei az értékesítés növekedésének.
 
Az arcápolási termékek egy mérsékelt 1%-is emelkedést mutatnak, a presztízs termékek 3%-kal nőttek. Bár a férfi arcápolási cikkek a csökkenő kategóriába tartoznak. Ami nem jelenti azt, hogy a férfiak elhagyják a tisztálkodást, hanem inkább arról van szó, hogy a kezdeti erős növekedés után a piac megérett.
A férfi szépségápolási termékek piacának a harcszíntere a borotválkozási cikkek, ezek a küzdelmek is leginkább a Gillette és a Wilkinson Sword között folyik. Az erős márkák irányítják a piacot az újabb és újabb innovációikkal a borotvák területén belül.
 
A cégek a promóciókkal ismét egy erős befolyást akarnak gyakorolni a vásárlási szokásokra a szépségápolási cikkek esetében. Az egyik legfontosabb helyszín a szupermarketek, ahol a fürdő és higiéniai termékek vásárlása gyakori, mivel sokkal nagyobb a kínálata, mint 10 évvel ezelőtt.
 
A vegyen egyet és a másikat ingyen kapja akciók a non-food termékek esetében is népszerűek. Egy trend indult el e termékek promócióját illetően. A legerősebben a szappanok és tusoló zselék érintettek ebben, a fogyasztók nagyon ritkán veszik meg ezeket a teljes árukon.
A luxus termékek piacán nagyon fontos szerepet játszik a promóciók alkalmazása. Habár felmerül az a kérdés vagy kényes pont, hogy a fogyasztók azon termékeket, amelyekbe a fogyasztók többet fektettek be, azt jobban meg is becsülik.
 
Összességében elmondhatjuk, hogy minden változik, így a szépségápolási szokásaink, vásárlásaink is. Az újabb és újabb innovációk tartják életben mind a szalonok és a tömeg termékek piacát. Azonban az értékesítés növekedésének nagy indikátora még az innovációk mellett itt is a különböző promóciók alkalmazásai. Mindenestre izgalommal várjuk a külföldről jövő újdonságok a bőrt csipkedő halak és a habállagú hajfestékek után.
 

Forrás: www.marketingweek.co.uk/trends/looking-good-is-a-premium-worth-paying/3026544.article

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisfekete.blog.hu/api/trackback/id/tr542955351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...