Ma már Magyarországon sem meglepő, ha egy divattervező vagy designer, bloggerek segítségével hoz létre egy terméket, mely újszerűsége mellett nem utolsó sorban, segíti áruja népszerűsítését is célcsoportja körében.
Erre volt példa mikor Oláh Anna Magyarország legnépszerűbb luxus blogerreivel, a Burzsuj blog íróival karöltve tervezte meg új márkája az Anna Amélie 2011 évi őszi-téli férfi táska kollekcióját.
Külföldi bloggerek is részt vettek már sok termék tervezésében a cipőtől kezdve a táskákig, sőt arra is akad példa, hogy egy tervező kedvenc bloggeréről nevezett el egy kiegészítőt. (A szerencsés Bryanboy volt, akinek a nevével a Marc Jacobs márka égisze alatt jelent meg egy designer táska.)
Azonban eddig arra nem volt példa, hogy egy kozmetikai cég a szépségápolással foglalkozó blogok íróit szólítsa meg. A MAC kozmetikai márka úgy döntött, hogy 9 bloggert kér fel arra, hogy segítség új kollekciója tervezésében melynek eredménye képen a véleményvezérek meglátogathatták a márka Totontoban megtalálható laboratóriumát és megálmodták a nevükkel fémjelzett szájfényeket vagy szemhéj festékeket. A kilenc szerencsés:
A termékek másik érdekessége, hogy csak online lesznek vásárolhatók június 21-től, az áruk 14,50 $-tól kezdődik. Arról sajnos nem tudunk, hogy a paletta Magyarországon is elérhető lesz-e?
És akkor a műalkotások :)