Úgy tűnik, a világszerte egyre szigorodó dohányzási szabályozások és a dohányzás egyértelműen káros mellékhatásaival nem törődve az Yves Saint Laurent továbbra is lelkesen népszerűsíti cigarettáját. Igaz a bűzrudakat elsősorban az orosz és ázsiai piacon árusítja a divatcég, ettől még elgondolkodtató, ahogy a szexi, luxusterméknek beállított cigit a női vágyak tárgyává formálja. Nem ő azonban az egyetlen ezen a fronton, korábban a Givenchy, a Versace, a Pierre Cardin, a Christian Lacroix és Cartier is forgalmazott cigarettát.
Ahogyan az egyik árusító oldal írja: "Az YSL filozófiája, hogy cigarettáinak klasszikus, kifinomult megjelenést adjon. 1989-ben, az Yves Saint Laurent márka bevezetett egy új, elegáns csomagolást, kifejezetten nők számára. Ezzel a női hiúság érzékenységére igyekszik hatni az által, hogy az sugallja: a nő, aki az YSL cigarettáját választja, sokkal sikkesebb, mint az, aki egy másik márkát választ vagy aki egyáltalán nem dohányzik..."
Persze ha valaki arra vágyik, hogy fényűző módon hódoljon szenvedélyének, ezen az oldalon beszerezheti vagy a Facebook-on lájkolhatja is a cigit.