Friss topikok

HTML

Kis Fekete

A kis fekete ruha minden korban megújulva, kissé megváltoztatva, de megmutatja magát. Közös jellemezői azonban minden korszakában megmaradnak. Használatával egy nő megjelenése stílusos, elegáns, kifinomult és minden alkalommal tökéletes. Ezeket az értékeket szeretnénk ezzel a bloggal mi is közvetíteni néha könnyedebb néha komolyabb témákat körüljárva. kisfeketeruha@gmail.com

Címkék

2012 (66) alexander mcqueen (11) chanel (10) cipő (12) design (21) divat (155) ékszer (19) fashion week (17) fogyasztók (12) gazdaság (10) h&m (18) kiegészítő (60) kis fekete (21) lanvin (10) luxus (14) mango (10) márka (49) new york (20) ősz tél (11) táska (21) tavasz (20) tavasz nyár (23) zara (15) Címkefelhő

Óvatos duhajkodás - luxusmárkák stratégiája

sassygirl 2010.10.14. 20:20

Az olyan nagy divatházak, mint a Lanvin vagy a  Valentino óvatos játékot játszott a múlt héten véget ért Paris Fashion Week-en, kollekciójuk alapvetően a márkák klasszikus stílusát hozta.

Bár a gazdasági világválságból kezdünk globálisan kikecmeregni, és a vásárlók is szép lassan visszaszivárognak az üzletekbe Nyugat Európában és az Egyesült Államokban is, a tervezők mégis a könnyen eladható ruhák, táskák és kiegészítők tervezésénél maradtak. Igaz arra figyelnek, hogy a divatimádók körében jól beazonosíthatóak maradjanak termékeik, attól inkább tartózkodnak, hogy túlzottan extrém, radikális újításokba kezdjenek megszokott vonalukhoz képest.

Alexander McQueen halála után nagy volt a találgatás, Sarah Burton vajon mennyire fogja követni a márka addigi stílusát, és mint múlt héten láthattuk, alapvetően folytatta a nagy előd munkásságát. Karl Lagerfeld is a márkátol megszokott stílust képviselte és Gaultier is inkább a Hermes dicső múltjából merített ihletet a kollekció megtervezésekor.

A nagy divatcégek számára az jelenit a biztos sikert, ha olyan egyedi darabokat sikerül tervezniük, amelyek egyértelműen beazonosíthatóvá teszik a márka adott kollekcióját, miközben figyelnek arra is, hogy valami újat, valami különlegeset is belecsempésszenek és a márkától megszokott arculattól se szakadjanak el. Nem egyszerű feladat, főleg ha azt nézzük, hogy emellett még a fast fashion márkákra is figyelnük kell, akik villámgyorsan juttatják el újabbnál újabb kollekciójukat üzelteikbe, és erősen befolyásolják a divattrendeket is.

A luxuscikk vásárlók mindeközben egyre inkább magukra találnak, és bár továbbra is jobban megnézik most, mint korábban, mit kapnak a pénzükért, fogyasztásuk számokban kifejezve szépen javul. A Louis Vuiitton táskák iránti kereslet például úgy megemelkedett, hogy múlt hónapban a márka úgy határozott, néhány táskájuk árát 9%-kal megemeli és a párizsi üzleteit egy órával korábban bezárja, hogy a karácsonyi rohamra megfelelő készletük maradjon. A Chanel hasonló megfontolásokból szintén 20%-kal emelte néhány alapdarabja árát.

A legnagyobb mértékben továbbra is Kínában nő a luxustermékek iránti kereslet, amely mellett úgy tűnik, az orosz milliárdosok is kezdenek újra felzárkózni a gazdasági világválság okozta kétéves pangásukat követően. A divatházak legfrissebb gazdasági helyzetjelentése a következő napokban-hetekben várható, amelyek még pontosabb képet fognak adni a luxusipar helyzetéről.

Forrás: www.reuters.com

Címkék: gazdaság divat karl lagerfeld márka valentino louis vuitton lanvin hermes alexander mcqueen gaultier

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisfekete.blog.hu/api/trackback/id/tr82368966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...