Friss topikok

HTML

Kis Fekete

A kis fekete ruha minden korban megújulva, kissé megváltoztatva, de megmutatja magát. Közös jellemezői azonban minden korszakában megmaradnak. Használatával egy nő megjelenése stílusos, elegáns, kifinomult és minden alkalommal tökéletes. Ezeket az értékeket szeretnénk ezzel a bloggal mi is közvetíteni néha könnyedebb néha komolyabb témákat körüljárva. kisfeketeruha@gmail.com

Címkék

2012 (66) alexander mcqueen (11) chanel (10) cipő (12) design (21) divat (155) ékszer (19) fashion week (17) fogyasztók (12) gazdaság (10) h&m (18) kiegészítő (60) kis fekete (21) lanvin (10) luxus (14) mango (10) márka (49) new york (20) ősz tél (11) táska (21) tavasz (20) tavasz nyár (23) zara (15) Címkefelhő

Virtuális Louis Vuitton

sassygirl 2010.10.02. 17:29

A különböző web 2.0-ás alkalmazások, a közösségi oldalak rohamosan növekvő népszerűségével úgy tűnik, a neves divatházak nem mindig tudják mit is kellene kezdeni. A nagy kérdés az, hogyan alkalmazzák ezeket a "tömeg eszközöket" anélkül, hogy a márkaérték csökkene és az exkluzivitás fennmaradjon. Figyelmen kívül egész biztosan nem hagyhatják a változásokat, hiszen az Y generáció tagjai számára ezek az online felületek a mindennapok részét képezik, így ha a tehetősebb tagjait még időben magukhoz akarják édesgetni, kénytelenek lesznek ezeken a virtuális pályákon játszani.

A Louis Vuittonnál úgy tűnik kezdik érteni a dolgot, a márka fenn van a Facebook-on is, ahol hetente többször is hírt ad az aktuális eseményekről, a legújabb kollekciókról, reklámkampány fotózásról, stb. Október 6-án pedig az érdeklődők online követhetik végig a tavaszi-nyári kollekció bemutatóját, ráadásul az egészet 360 fokban körbejárható nézetben!

Emellett a márka "Core Values" nevű kampányában prominens közéleti személyek társaságában jelenik meg különböző nemes célok vagy kulturális események érdekében. A kampányhoz pedig interaktív weboldalat, youtube videókat csatolnak és folyamatosan tudosítanak róla Facebook oldalukon is.
Ilyen volt a Bono és feleségével való együttműködésük is, amelyről egy reklámfilm és reklámfotók is készültek - ez utóbbit Annie Leibovitz készítette.

A kampány mottója "Minden utazás Afrikából indul" (Every journey began in Africa) és a filmben Bono és felesége látható, amint egy kisrepülővel megérkeznek egy afrikai szavannára. A kampány érdekessége, hogy most először tűnt fel "idegen" márka egy LV reklámban, ugyanis a világhírű házaspár saját márkája, az Edun ruháit viselte, kiegészítőnek pedig LV táskák voltak náluk. (Igaz az LVMH 2009 óta 49%-os részesedéssel rendelkezik az Edun márkából.)
A reklámban szereplő táska különlegessége (az első képünkön láthatod), hogy az Edunnal közösen tervezett és Afrikában gyártott típusok voltak, amelyek értékesítésének egy részével különböző afrikai segélyszerezeteket támogattak.

Szintén sikeres kampány volt a Journey Awards nevű 2009-es felhívásuk, amelynél a világhírű Wong Kar Wai közreműködésével amatőr filmeseknek hirdettek meg versenyt. A pályázóknak egy rövidfilmet kellett készíteniük, amelynek témája az volt, mit jelent számukra az utazás fogalma. Több, mint 200 pályamű érkezett be, amelyek közül a legjobb 15-öt mutatták be és két nyertest hirdettek ki, az egyiket a zsűri, a másikat pedig az online szavazók véleménye alapján.

Forrás: www.luxurydaily.com

Címkék: kiegészítő online divat virtuális márka lvmh louis vuitton edun

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisfekete.blog.hu/api/trackback/id/tr962339814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...