Jimmy Choo egy pár darabos cipő.. akarom mondani csizma kollekciót tervezett az UGG számára, amelyek októbertől az üzletekben is kaphatóak lesznek. Gondoltam ha Jimmy Choonak megérte energiát szentelni ezekre a lábbelikre, egy Napi Kis Feketét mi is áldozhatunk rá.
Az uggaustralia.com-on már megrendelhető csizmák között fém szegecsekkel kirakott, csillag mintás, vagy camel színű rojtos csizmák is megtalálhatóak, potom 495-795 dollár közötti áron.
A kollekció többi darabjához kattints a TOVÁBB-ra.
Sokak szerint csúf és otromba, míg mások imádják puha anyagát, vidám színválasztékát és a kellemes meleget amit ad - sőt lehet, hogy sokaknak nem csak a divat miatt tetszik. És úgy tűnik, ez utóbbiak vannak többségben – múlt évben az UGG Australia közel 712 millió dollár értékben adott el ilyen báránybőr csizmákat. A gazdasági világválság közepén a cég 22%-kal növelte bevételét, és már a 2010-es év első negyedévében is 100 millió dollárt hozott a konyhára.
Nem olyan rég ezek a csizmák Ausztráliában, származási országukban, is gúny tárgyát képezték, arra voltak csak jók, hogy a munkásoknak birkanyíráskor ne fagyjon le a lábuk a hűvös pajtában. Az elmúlt években azonban trendi alapdarabbá nőtte ki magát, amelyet hiába szidnak, a sztároktól kezdve rengetegen hordják.
A cég egyébként a kezdetektől igyekezett a csizmát ismert emberek felhasználásával eladni. Nem a diszkont üzletek polcaira szánta őket, hanem presztízs terméket akart csinálni belőlük. Még 2000-ben Oprah Winfrey is beválogatta a csizmát "Kedvenc Dolgaim" ("Favorite Things") showműsorába, ami hihetetlen mértékű ismertségnövekedést hozott, nem beszélve az árbevételről, amelyet generált. Azóta pedig a celebritások világszerte imádnak pózolni ezekben a lábbelikben. Szerepelt a Szex és New Yorkban, hordta Kate Moss is, a 2003-as rózsaszín és kék változatokból pedig nem győzött annyit gyártani a cég, hogy kielégítse a keresletet.
És akkor íme a teljes kollekció:
Forrás: magazine.wsj.com