Friss topikok

HTML

Kis Fekete

A kis fekete ruha minden korban megújulva, kissé megváltoztatva, de megmutatja magát. Közös jellemezői azonban minden korszakában megmaradnak. Használatával egy nő megjelenése stílusos, elegáns, kifinomult és minden alkalommal tökéletes. Ezeket az értékeket szeretnénk ezzel a bloggal mi is közvetíteni néha könnyedebb néha komolyabb témákat körüljárva. kisfeketeruha@gmail.com

Címkék

2012 (66) alexander mcqueen (11) chanel (10) cipő (12) design (21) divat (155) ékszer (19) fashion week (17) fogyasztók (12) gazdaság (10) h&m (18) kiegészítő (60) kis fekete (21) lanvin (10) luxus (14) mango (10) márka (49) new york (20) ősz tél (11) táska (21) tavasz (20) tavasz nyár (23) zara (15) Címkefelhő

Mennyit érnek a celeb márkák?

sassygirl 2010.09.22. 20:02

Szinte általánossá vált mára, hogy az ismert emberek, legyenek azok színészek, énekesek vagy sportolók, saját márkájú ruhakollekciót, cipőket, kiegészítőket vagy például parfümöt dobnak a piacra.

Még Madonna is úgy tűnik beállt a sorba, aki legújabban lányával, Lourdes-al közösen hozott létre Material Girl márkanéven egy kollekciót, amellyel a tinilányokat akarja megcélozni. Bár úgy tűnik, sikeres volt a kezdés, kérdés, hogy meddig lesz képes a márka életben maradni. Ugyanis a celeb márkák népszerűsége épp oly ingadozó, mint magáé az ismert személyé, aki ha egyszer a süllyesztőbe kerül, villámgyorsan lehúzza magával a márkáját is. Nem mintha Madonnának ettől kellene félnie, dehát ő sem lesz már fiatalabb - nem véletlen gondolom, hogy a márkaépítésbe már a kezdetekkor bevonta lányát is.

A sportolók közül például Gabriella Sabatini parfümjei pár évvel ezelőtt, amikor a világhírű teniszezőnő még sorra nyerte a tenisz meccseket, még keresett illatok voltak, mára pedig alig hallani róla - és márkájáról is.

Persze vannak jó példák is, Sean "Diddy" Combs "Sean John" márkájával 1998-ban jelent meg a piacon, amely még mindig keresett és piacképes, az éves bevétele 500 millió dollárra rúg. Ugyanígy Jay-Z 1999-ben debütált Rocawear márkája is népszerű még mindig. Ennek az lehet a titka, hogy bár a márkáról köztudott, hogy egy hírességé, aki nevét és arcát is adja hozzá, képes a tulajdonosától külön is létezni, minőségével, egyedi stílusával és saját arculatával megállja a helyét a piacon.

A legsikeresebb celeb márkák azok, amelyek a tömegpiacon jelennek meg, és az alacsonyabb árkategóriájú termékek között versenyeznek. A magasan pozicionált termékek túlélési esélyei ennél jóval kisebbek. Kérdéses például, hogy Victoria Beckham ruhakollekciója, vagy a New York Fashion Weeken nemrégiben bemutatott táska kollekciója hány szezont fog megérni. Hiszen ezeket nem a tömegpiacra szánta tulajdonosa, nem úgy, mint például a férjével közösen promotált női és férfi parfümöket, amelyek szépen teljesítenek a közepes árkategóriájú parfümök között.

Forrás: www.forbes.com

Címkék: celeb divat sztárok márka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisfekete.blog.hu/api/trackback/id/tr972316172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...