Az egyik legrégebbi párizsi divatcégnek számító Lanvin tegnap jelentette be, hogy az ősz folyamán ruha kollekciót fog tervezni a H&M számára.
A The New York Timesnak adott interjújában Alber Elbaz, a Lanvin kreatív igazgatója így nyilatkozott: "Korábban azt mondtam, sosem terveznék kollekciót a tömegpiacra, azonban az az elképzelés megváltoztatta véleményemet, miszerint ezzel inkább a H&M válna valamelyest luxus márkává és nem a Lanvin középszerűvé."
A kollekció első darabjai november 2-án egy videó formájában lesznek megtekinthetőek a H&M weboldalán, majd november 23-tól fogják őket árulni 200 H&M üzletben viálgszerte. Reméljük a magyar üzletekbe is kerülni fog belőle pár darab.
Korábban már olyan divattervezők is megofdultak a H&M háza táján, mint Karl Lagerfeld, Stella McCartney vagy a álomcipő-tervező Jimmy Choo. A Lanvin számára ez a szélesebb vásárlóközönség felé történő nyitás nem annak a jele, hogy feladná exkluzivitását, inkább annak, hogy új termékekkel növelje piaci részesedését.