Friss topikok

HTML

Kis Fekete

A kis fekete ruha minden korban megújulva, kissé megváltoztatva, de megmutatja magát. Közös jellemezői azonban minden korszakában megmaradnak. Használatával egy nő megjelenése stílusos, elegáns, kifinomult és minden alkalommal tökéletes. Ezeket az értékeket szeretnénk ezzel a bloggal mi is közvetíteni néha könnyedebb néha komolyabb témákat körüljárva. kisfeketeruha@gmail.com

Címkék

2012 (66) alexander mcqueen (11) chanel (10) cipő (12) design (21) divat (155) ékszer (19) fashion week (17) fogyasztók (12) gazdaság (10) h&m (18) kiegészítő (60) kis fekete (21) lanvin (10) luxus (14) mango (10) márka (49) new york (20) ősz tél (11) táska (21) tavasz (20) tavasz nyár (23) zara (15) Címkefelhő

A virtuális hálót már kivetteték ránk

sassygirl 2010.09.02. 20:00

Egy, a www.bizreport.com-on közzétett kutatás szerint a cégek 72%-a már rendelkezik közösségi média stratégiával, azok 80%-a pedig, akik még nem dolgozták ezt ki, a következő év során tervezik. A felmérésben 457 cégvezetőt és marketing vezetőt kérdeztek meg. A felmérésben részt vett cégek 41%-a közösségi médiákat a szervezeten  belüli kommunikációhoz használja, 24%-uk pedig egy egyedi márkát igyekszik ilyen módon promotálni.

A közösségi médiákra irányuló figyelem tehát egyre nagyobb a vállalatoknál, így érthető, hogy minél jobban igyekeznek feltérképezni, milyen módon tudják leendő fogyasztóikat elérni ezek használatával. Az már régóta köztudott, hogy a vásárlások nagyobb részéről a női fogyasztók döntenek, így a marketingesek eddig is kisebb fegyverazrenált dolgoztak ki elérésükre. Aktuális kérdéssé most a közösségi oldalak marketing célú felhasználása vált és az, hogyan használják a nők ezeket az online felületeket.

A közelmúltban Amerikában a Yahoo 3000 nő körében végzett el egy femérést (Connectonomics Survey), amelyben fókuszcsopotos megkérdezéseket és mélyinterjúkat egyaránt alkalmaztak annak érdekében, hogy megtudják, a nők milyen tartalmakat keresnek az online felületeken és milyen céllal használják azokat.

A felmérés arra az eredményre jutott, hogy a nők számára az a legfontosabb, hogy személyes haszonérzetüket növeljék azáltal, hogy olyan online közösségek tagjaivá válnak, vagy olyan siteokat olvasnak, amelyek hozzájárulnak az önfejlesztésükhöz, önmaguk kényeztetéséhez. Emellett lényeges volt számukra az is, hogy a hasonló társadalmi csoportba tartozókkal közösséget alkossanak, eszmét cseréljenek. A válaszadók 44%-a a termékekkel és a márkákkal kapcsolatban a női életstílus oldalakon (weblapok, blogok) informálódnak, így azon cégek számára, amelyek legfőbb célcsoportját a nők jelentik (felnőtt, fizetőképes korosztály), érdemes marketing tevékenységükhöz ezeket az oldalakat felhasználni.

A női életstílus oldalak és a speciális témákra épülő oldalak a nők legtöbb igényét kielégítik.  Pozitívumuknak számít az is, hogy ezek az oldalak biztosítják látogatóik számára az anonimitást, amely megkönnyíti a nők számára az eszmecserét és így erősebbé teszi a weblaphoz való hűséget is. A megkérdezett nők véleménye szerint ezek az oldalak lehetővé teszik, hogy hasolnó érdeklődési körű nőkkel vegyék fel a kapcsolatot és megoldást találjanak a problémáikra anélkül, hogy fel kellene fendiük kilétüket, így nem kockáztatják meg, hogy ismerőseik elítéljék őket.

Az életstílus és témaspecifikus oldalak mellett az árösszehasonlító oldalakat használják a nők legnagyobb gyakorisággal és itt a leginkább fogékonyak a marketing üzenetekre is. Erre az eredményre jutott a comScore Inc. felmérése is, amely szerint Világszinten a nők 20%-kal több időt töltenek az árösszehasonlító oldalakon, mint a férfiak. Bár az erősebbik nem nagyobb arányban képviseli magát az interneten, a nők 8%-kal több időt töltenek on-line - átlagosan 25 órát havonta. A közösségi oldalakat nézve ez az érték a nőknél átlagosan 5,5 óra/hónap, a férfiaknál 4 óra/hónap.

A comScore kutatás eredménye szerint a közösségi oldalakat nagyobb arányban használják a nők, mint a férfiak. A 15 évnél idősebbek körében világszinte az on-line felületeket használó nők 75,8%-a látogatja ezeket az oldalakat, míg a férfiaknak "csupán" 69,7%-a. Ez az érték a nők körében Latin Amerikában a legmagasabb, ahol 94,1%-os, ezt követi Észak Amerika 91%-kal, majd Európa 85,6%-kal. Érdekes, hogy Délkelet-Ázsiában csak 54,9%-os ez az arány.

A cégekre visszatérve, bár egyre több ismeri fel közülük a közösségi médiák jelentőségét, még alig 10%-uk alkalmaz teljes munkaidőben közösségi média menedzsereket. Jellemzőbb, hogy ezt a feladatkört a marketing tevékenységekkel együttesen kezelik.

 

Címkék: yahoo kutatás internet női fogyasztók

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisfekete.blog.hu/api/trackback/id/tr502265696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...