Sajnos Magyarországon nem lesz elérhető ez az opció, de azért így is biztató a jövő.
A Zara bolthálózat és divat márka többek mellett az Inditex csoporthoz tartozik, olyan Magyarországon is ismert, főként fiatalokat megcélzó márkákkal együtt, mint a Stradivarius, Pull & Bear és a Bershka. A spanyol divat márka, amely a svéd Hennes & Mauritz-cal gyakorlatilag uralja a piacot és meghonosította a „fast fashion” fogalmát a világban, folyamatosan előremutató, a trendeket teljes mértékben követő és formáló szereplővé vált. Így a vásárlók már régóta várták, hogy kedvenc márkájukat otthonról is megvásárolhassák.
A Zara márkát 1975-ben alapította Spanyolországban Amancio Ortega Gaona, aki az üzletcsoport segítségével mára már az egyik leggazdagabb ember lett hazájában. A nemzetközi terjeszkedést 1980-ban kezdte meg, és jelenleg 77 országban van jelen termékeivel. Ez év elején elérte, hogy az amerikai GAP után bevételeket tekintve a második legnagyobb ruházati csoport lett az Inditex a világon.