Friss topikok

HTML

Kis Fekete

A kis fekete ruha minden korban megújulva, kissé megváltoztatva, de megmutatja magát. Közös jellemezői azonban minden korszakában megmaradnak. Használatával egy nő megjelenése stílusos, elegáns, kifinomult és minden alkalommal tökéletes. Ezeket az értékeket szeretnénk ezzel a bloggal mi is közvetíteni néha könnyedebb néha komolyabb témákat körüljárva. kisfeketeruha@gmail.com

Címkék

2012 (66) alexander mcqueen (11) chanel (10) cipő (12) design (21) divat (155) ékszer (19) fashion week (17) fogyasztók (12) gazdaság (10) h&m (18) kiegészítő (60) kis fekete (21) lanvin (10) luxus (14) mango (10) márka (49) new york (20) ősz tél (11) táska (21) tavasz (20) tavasz nyár (23) zara (15) Címkefelhő

Fél szemmel az eBay-en, fél szemmel a Style-on

sassygirl 2011.09.26. 08:41

Miközben a divathetek kifutóin sorra vonulnak fel a 2012 tavasz/nyári kollekciók, az eBay-nél inkább a múlt évi darabokra koncentrálnak. Az eBay Fashion Outlet múlt hét pénteken nyitotta meg virtuális kapuit Amerikában, így a németországi és angliai piac után már az Újvilág kedvezményvadász vásárlói is lecsaphatnak néhány jó kis cuccra.

Az eBay-en értékesített áruk legnagyobb része valamilyen divatcikk, amelyek összesen 9,7 milliárd dolláros forgalmat generálnak - erre pedig érdemes odafigyelniük a nagy márkáknak is. Kérdés persze, hogyan tudják összeegyeztetni kialakított imázsukkal a 70%-os leárazásokat? Sikerül-e egyszerre elérniük a rövid távú profit növekedést a raktáron maradt termékek kiárusításából és megőrizni exkluzivitásukat hosszú távon, tehetős vásárlóik körében?

Tény persze, hogy az eBay-es vásárlók nagy része nem a netes kukabúvárokból tevődik össze, 60%-uk inkább fix áras termékeket vásárol, 70%-uk pedig szívesebben veszi meg az új termékeket, mint az "alig használtakat".

Az egyes márkák számára kedvező az online környezet, hiszen míg egy off-line outletet könnyen ellephetnek a nem épp célközönségnek számító vásárlók, addig itt könnyebben fenntarthatják a luxus varázsát.

Hasonló a helyzet a fast fashion márkáknál is: a Mango Premier Outlet Centerben lévő üzletében a földön taposott és asztalokra összehajigált ruhák között inkább érzi magát az ember egy turkálóban, mint egy márkaüzletben. Pedig ha megnézed a márka weboldalát, ott is megtalálod a kiárusításos darabokat, mégis, az érzés egészen más - pedig ugyanazt adják el.)

Eddig 200 márka jelentkezett be a netes outletbe, köztük olyan nagyágyúk, mint a Neiman Marcus's Last Call, a BCBG Max Azria vagy a Calvin Klein.

 

Persze nem ez lesz az első ilyen webbolt. A Net-a-Porterhez tartozó The Outnet, vagy a Gilt.com-hoz hasonló regisztrációhoz kötött oldalak már régóta csábítják vásárlásra az akciófigyelő divatfüggőket. Bár igaz, hogy az előbbi célközönsége valamelyest még mindig szűkebb réteget szólít meg, az utóbbiak pedig a most-vagy-soha érzését keltve igyekeznek vásárlásra ösztönözni tagjaikat. Vajon milyen hatással lesz rájuk, ha ezentúl a vásárlóknak nem kell strsszelni magukat az azonnali vásárlással, hanem 24/7 beszerezhetik online az akciós holmikat?

 

Forrás: http://blogs.ft.com

Címkék: ebay online fogyasztók

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisfekete.blog.hu/api/trackback/id/tr53255308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...