Az olasz tervezőpáros, Domenico Dolce és Stefano Gabbana új irányt jelölt ki a D&G márka számára. Milánóban a Via Spiga-n hamarosan megnyíló Spiga2 elnevezésű üzletükben nem csak saját ruháikat, cipőiket és kiegészítőiket fogják árulni, hanem 23 kiválasztott ifjú divattervező munkáit is. Ezzel céljuk, hogy az ígéretes tehetségeket felkarolják, és egy kivételes lehetőséget teremtsenek számukra a hírnév eléréséhez.
Példa nélküli lépés ez a D&G-tól, hiszen a luxusmárkák nem szokták saját márkaüzletükbe más tervezők munkáit is beengedni. Ezt az egyedülálló kezdeményezést azonban ők sem tervezik kiterjeszteni világszintűre, mindössze ezt az egy milánói butikot fogják ily módon működtetni.
A Spiga2 más szempontból is egyedi lesz. A tervezőpáros elképzelése szerint olyan hely lesz, ahol a fiatalok kellemes környezetben találkozhatnak, oszthatják meg gondolataikat, véleményüket másokkal, akár ismeretlen emberekkel is. Ahol különböző kultúrák jelennek meg egymás mellett, egy üzlet, ami a tradíciókat és a jövőt ötvözi. Ennek megfelelve a vásárlás mellett netezésre, beszélgetésre, vagy akár egy igazi olasz eszpresszó elkortyolására is helyet fog biztosítani.
A magyar Napsugár Von Bittera mellett a következő tervezők ruhái lesznek megtalálhatóak az üzletben: Marc Philippe Coudeyre, Erkan Çoruh, Christian Blanken, Behnaz Sarafpour, Yigal Azrouel, Avelon, Araks, Cooperative Designs, Heather Williams, Sophie Theallet, Kinder Aggugini, Gail Sorronda, Il sistema degli oggetti, Fannie Schiavoni, Elisa Palomino, Girls from Omsk, MSGM, Peter Jensen, Martin Grant, Vladimiro Gioia, Felder Felder, Fausto Puglisi.
Forrás: vogue.com, www.swide.com