Friss topikok

HTML

Kis Fekete

A kis fekete ruha minden korban megújulva, kissé megváltoztatva, de megmutatja magát. Közös jellemezői azonban minden korszakában megmaradnak. Használatával egy nő megjelenése stílusos, elegáns, kifinomult és minden alkalommal tökéletes. Ezeket az értékeket szeretnénk ezzel a bloggal mi is közvetíteni néha könnyedebb néha komolyabb témákat körüljárva. kisfeketeruha@gmail.com

Címkék

2012 (66) alexander mcqueen (11) chanel (10) cipő (12) design (21) divat (155) ékszer (19) fashion week (17) fogyasztók (12) gazdaság (10) h&m (18) kiegészítő (60) kis fekete (21) lanvin (10) luxus (14) mango (10) márka (49) new york (20) ősz tél (11) táska (21) tavasz (20) tavasz nyár (23) zara (15) Címkefelhő

Őrült kalap módi

sassygirl 2012.05.09. 08:43

Nem újdonság, hogy a derbyk nem csak a lóversenyről szólnak, legalább ekkora a felhajtás a női kalapok körül is. Az ascot-i derby angol extravaganciáját ugyan az Újvilágban nem múlták felül, a nemrég megrendezett Kentucky Derby-n azért egész szép próbálkozásokat tettek ezen a téren. Tollak és tüllök minden mennyiségben, spéci virágformákkal és masnikkal megspékelve - bár a hordhatóság itt kétségkívül még szempont volt.

Ti milyen kalapot vennétek fel egy ilyen eseményre? A 3. képen lévőt én el tudnám képzelni - bár nem utcán az biztos.

6kderby.jpg

 

kderby.jpg

 

4kderdy.jpg

 

7kderby.jpg

 

1kderdy.jpg

 

5kderby.jpg

 

3kderdy.jpg

 

2kderdy.jpg

 

8kderby.jpg

Forrás: 1

Címkék: kiegészítő amerika 2012 kalap derby

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisfekete.blog.hu/api/trackback/id/tr294496813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Legyezős Lucy 2012.05.09. 10:30:24

Az utolsót, csak más színben. Vagy azt a fekete-fehér pöttyöset. :)

MuciFoci 2012.05.09. 12:54:47

Nagyon szep kalapokat valogattal ossze!

Par eve voltam az Ascot-i Noi Napon, es eleinte minden bajom volt hogy kalapot kellett viselnem. Utolag megbantam hogy nem valami meghokkento darabot valasztottam (vagy csinaltam magamnak), mert ott abban a kozossegben mindenki igy nez ki, es a kalapot nem viselo erzi magat a sorbol kilogva.
Tehat az en valasztasom a/z:
1 4 6 7 8
:)

sassygirl 2012.05.09. 19:32:13

@MuciFoci: Köszi szépen, örülök, hogy tetszettek a képek! Pláne, hogy tényleg van összehasonlítási alapod :) nagyon érdekes lehetett az esemény amin részt vettél, de arról nem írtál, végülis milyen volt a Te kalapod? Hasonló, mint ezek?

MuciFoci 2012.05.11. 16:59:00

@sassygirl: mivel csak másfél méteres vagyok, hasonló kombinációkban igencsak gombának néztem volna ki. Amikor kalapot választottam, akkor törekedtem a legegyszerűbbre (meg olcsóra...), és ahogy beléptem a kapun, meg is bántam. Nekem fekete-fehér kalapom volt, keskeny peremmel, és pár fekete tollal.

Ami nagyon furcsa volt: evéshez a nőknek nem kell levenni a kalapot, de a férfiaknak sem kötelező (vagy csak nem tudták hogy le kéne?) Mindenesetre furcsa volt, hogy a négy fogásos ebédet akkora kalapokkal árnyékolták be néhányan, hogy összeért a mellettük ülőével.

A hangulat szuper volt, még a Királynőt is láttuk (kb 100 méterről), akinek van lehetősége, az mindenképpen menjen el Ascotra vagy bármelyik angol derbire!

sassygirl 2012.05.11. 19:14:44

@MuciFoci: wowowow, ez nagyon nagy élmény lehetett és még a királynőt is láthattad!
a kalapban evés tényleg érdekes, pláne, hogy ott vannak elég extra darabok is, házikóval, miegymással díszítésként.. például nem túl nehezek? azért egy vacsorázós csoportfotót megnéznék, murisak lehetnek kívülről nézve, ahogyan egymás mellett ülnek :)
köszi szépen, hogy megosztottad velünk ezt az élményedet!
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...