Friss topikok

HTML

Kis Fekete

A kis fekete ruha minden korban megújulva, kissé megváltoztatva, de megmutatja magát. Közös jellemezői azonban minden korszakában megmaradnak. Használatával egy nő megjelenése stílusos, elegáns, kifinomult és minden alkalommal tökéletes. Ezeket az értékeket szeretnénk ezzel a bloggal mi is közvetíteni néha könnyedebb néha komolyabb témákat körüljárva. kisfeketeruha@gmail.com

Címkék

2012 (66) alexander mcqueen (11) chanel (10) cipő (12) design (21) divat (155) ékszer (19) fashion week (17) fogyasztók (12) gazdaság (10) h&m (18) kiegészítő (60) kis fekete (21) lanvin (10) luxus (14) mango (10) márka (49) new york (20) ősz tél (11) táska (21) tavasz (20) tavasz nyár (23) zara (15) Címkefelhő

TOP 100 világmárka - 2010.

sassygirl 2010.09.19. 20:00

A Best Global Brands felmérés alapján 2010-ben a legjobb márka továbbra is a Coca-Cola, ami 2%-kal tudta márkaértékét növelni az elmúlt időszakban. A legnagyobb növekedést azonban nem ez hozta. Az Apple 37%-kal növelte egy év alatt értékét, alig lemaradva tőle a Google következik 36%-os javulással, majd a Blackberry 32%-kal. A legnagyobb vesztes a Harley-Davidson volt, amelynek 2009-hez képest 24%-kal csökkent márkaértéke, így a 98. helyre esett vissza. A Toyota és a Nokia sincs sokkal jobb helyzetben, az előbbi 16%, az utóbbi 15%-kos csökkenést szenvedett el.

Az LVMH csoporthoz tartozó Louis Vuitton megőrizte 16. helyét, ezzel a LV a legjobb ruházati márka a világon. 21. helyezésével őt követi a H&M, majd a Nike következik a 25. helyen, egy pozíciót javítva a múlt év óta.

A Gucci a tavalyi 41. helyről a 44-re esett vissza, míg a Zara 10%-os értéknövekedése az 50-ről a 48. legjobb márkává tette az Intidex csoport tagját. 2009-hez képest hátrébb került a GAP, az Armani, a Lancome, a Starbucks és a Burberry is – ez utóbbi a 100. 
A teljes listát itt találjátok -

 

 

Címkék: marketing brand top márka 2010 világmárka

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisfekete.blog.hu/api/trackback/id/tr52305385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.09.19. 21:05:10

Nem értem, hogy 2009 és 2010 egyik legismertebb márka a Lehman Brothers miért nincsen rajta a TOP 100 listán?

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.09.19. 21:07:43

kár hogy ez az egész márkaérték hablatyolás fikción alapul, nyugodtan beposztolhatnánk a szkeptikus blogba is

ki mondja, meg hogy melyik márka mennyit ér? sok pénzért fizetett tanácsadók, akik félrehúznak

szorozva azzal hogy csak Amerikára lehet(ne) eleve igaz, de inkább még arra se

nehogy már egy Kellogg's többet érjen, mint egy VW vagy Porsche, vagy a Nintendo többet érjen, mint a Citibank

ez nettó baromság

két dolgot lehet tényszerűen megállapítani: a cégek értékét (részvény X árfolyam) és az ismertségét (ezt mérni lehet)

minden más csak hablaty

IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2010.09.19. 21:18:26

@Myta:
Én sem. :D
Az tény, hogy ismert, és a piaci értéke is kb annyi, mint a házi csalánteámnak.

z8 2010.09.19. 21:57:30

kb. bulvárnak felel meg a hír.

Az hogy mennyit érnek az ilyen nagyságú cégek, meg tippelni is rohadt bonyolult.
Főleg hogy itt a pénz nagy része "virtuális".

ezek a toplisták csak valamit mutatnak de nem valós teljesen, ez olyan mint 100 leggazdagabb ember a világon, akik nek pénze befektetésben van, nem csak ott fityeg a bankkártyáján, és inkább a "befolyáltság" amit mérnek

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.19. 22:28:51

Az ilyen toplisták között csak egy van, ami tényleg valós adatokat tartalmaz, trackbackbe tettem.

eASToNE 2010.09.20. 01:07:37

Csak én hiányolom a listáról pl. a Vodafone-t?
Ne mondd már, hogy egy ilyen cég nincsen a listán és teszem azt az AVON nagyobb nála?

csendesbob 2010.09.20. 06:56:36

tény, hogy az összes közül a coca cola gyártja a legtöbb szemetet a listán szereplők közül...

Franky4fingers 2010.09.20. 08:42:09

@GYUSZI BACSl:

egyrészről kamu másrészről nem.

Nem kamu onnan nézva, hogy a márkaérték az a szám (összeg) amiért meg tudnád venni a márka használati jogát, hogy a konyhában készült csipkeszörpöd Coca Cola ként áruld.

Kamu onnan nézve, hogy a piacon minden annyit ér amennyit adnak érte. Tehát ezek becsült számok, hogy HA piacra kerülnének ezek a márkák mennyiért LEHETNE eladni őket. Namost valószínűleg a becslés csak annyira pontos, mint bármilyen közgazdasági becslés- semennyire.

Franky4fingers 2010.09.20. 08:45:56

@eASToNE:

Ez azért lehet, mert a lista nem az ismertséget, hanem a piaci értéket nézi. Azt pedig el tudom képzelni, hogyha megvennéd az avon brand-jogokat azzal több pénzt tudnál keresni, mint a vodafone jogokkal, hiszen, ha indítasz egy kommunikációs céget, valószínűleg kevésbé van szükséged egy bevezetett márkára, sokkal könnyebben(olcsóbban) megismernek. ellenben ha kozmetikumot gyártanál, valószínűleg kifizetődőbb lenne az AVONT megvenni.

Az a helyzet, hogy a brand-érték listán, mindig a közvetlen fogyasztási cikkeket forgalmazó brandek lesznek előreébb.

Gryllus Villamos 2010.09.20. 09:29:54

Hiányolom a listáról a Reobeoek, Adios, Neki márkákat.
Valszeg ezeknek a felére amúgy tényleg rávernánek a kínai dzsunka-márkák ismertségben, csak jó helyen kell interjúkat készíteni és nem csak nyújórk nagyobb utcáin.

sassygirl 2010.09.20. 21:28:35

ha valakit jobban is érdekel a felmérés módja, részletei, az interbrand.com-on megtaláljátok.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...